Support
Op deze pagina vindt u de nodige adres- en contactgegevens terug met betrekking tot Start-up. Aangezien Start-up met een zeer scherpe prijsstelling werkt, biedt Start-up uitsluitend support via email en via het online support ticket systeem. Op deze manier kan Start-up haar prijzen blijvend laag houden en waar u als klant, de vruchten van plukt. Daarnaast heeft u als klant van Start-up ook toegang tot de 'Kennisbank', ook wel 'Frequently Asked Questions' (F.A.Q.) genoemd. Hier vindt u de meest voorkomende vragen reeds beantwoord (met duidelijke uitleg).
Online support ticket systeem
Het online support ticket systeem van Start-up vindt u terug op www.helpburo.eu. Hier kunt u support tickets aanmaken voor ondersteuning en / of vragen. Ook bevindt zich hier de 'Kennisbank', ook wel F.A.Q. (Frequently Asked Questions) genaamd. Hier staan al de antwoorden op de meest voorkomende vragen, zoals email instellingen, hoe in te loggen met FTP en dergelijke.
Het gebruik van het support ticket systeem kost u natuurlijk niks. En het gebruik van de "Kennisbank" is natuurlijk ook gewoon gratis. Het enige wat u wel dient te doen, is uwzelf éénmalig registreren (ook gewoon kosteloos), vervolgens kunt u alle functies van Helpburo gebruiken.